tisdag 15 augusti 2006

Nostalgitripp...

Surfade runt på nätet lite förut och råkade ramla på en sida som nämnde Georgia Satellites. Jag fick för mej att jag skulle lyssna lite på dem.
Sen kom jag på att jag bara har dem på LP. Vi har en sån spelare, men är den inkopplad eller?? Nähä då. Inte orkade jag angagera mej i det heller...
Jag laddade ner några låtar i stället.

Satt och lyssnade och kom på att en av mina favoritlåtar hade jag inte fått med: Every picture tells a story.
Då försökte jag hitta den. Det fanns EN med Georgia Satellites (och typ 800 med Rod Stewart). Låten var stor, drygt 12 Mb och bitrate på 320.

Jaha... Och???

Snubben sitter med ett jäkla kabelmodem!! Det tog ju en halv dag att ladda ner låten ju!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Georgia Satellites???? Aldrig hört taaalas om!! Beror nog på att jag fortfarande är ung... :P

Tina Högman sa...

Tror jag inte. Du är bara inte särskilt allmänbildad...

Anonym sa...

det var ju en bra låt...