torsdag 6 mars 2014

Men jag ger upp...

...och köper dom där pocketböckerna då!
Som jag tidigare skrivit >> vill jag ha alla sju böckerna i Stephen Kings Det mörka tornet inbundna. Tre av dom är omöjliga att få tag på inbundna, men nu gav jag upp. Sprang på två av dom som pocket på bokrean så jag köpte dom. Skulle jag mot all förmodan hitta dom inbundna köper jag dom ändå. Pocketböckerna kostade bara 30 spänn styck så det kan jag avvara.
Jag har i alla fall fyra riktiga böcker.
Nu fattas bara del tre, De öde landen. Får leta rätt på den med så det blir komplett så jag kan börja läsa. Har läst ettan för länge sen, men jag får nog läsa om den och uppdatera mej lite.
Min bokhylla är lite min stolthet. Jag har till och med mest böcker i den och inte en massa prylar... En hel del foton av min älskade familj har jag förstås!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka är det du söket inbundna?

Anonym sa...

Söker......kanske jag skrev.....

Tina Högman sa...

De öde landen, Magiker och glas samt Sången om Susannah. Har dom två sistnämnda som pocket. De öde landen har jag inte alls.

Anonym sa...

Ingen jag hade. Har revolvermannen och följeslagarna.

Tina Högman sa...

Och dom har jag ju redan. Fast jag har Följeslagarna som De tre blir dragna