fredag 15 november 2013

Pirrigt...

Fick ett samtal idag, från en av administratörerna på hovrätten. Han hade lagt ihop en bunt papper av blandat material, papper som ska läsas och papper som ska undertecknas.
Jag börjar bli lite nervös, måste jag säja. Allt gick så himla fort. Hade inte förväntat mej att nåt skulle hända förrän nästa mandatperiod, och tänkte då att om jag har tur kanske eventuellt möjligtvis kan hamna i tingsrätten. Jag har inte ens tänkt på det i niläget. Sen blir det plötsligt vakanser i hovrätten och jag, lilla JAG, blir invald!
Jag undrar om jag tagit mej vatten över huvudet... Alltså, detta är nåt jag velat så länge, men att från att tagit beslutet och plötsligen bli nämndeman gick det så fort... hjälp... eller nåt... shit, vad det pirrar i magen...

Inga kommentarer: