onsdag 20 november 2013

Ingen knytblus i alla fall...

Segt var det att kliva upp i morses... men så kom jag på att jag är ledig i fyra dar minsann!
Enligt schema är jag ledig torsdag och fredag, för att sen jobba lördag kväll och söndag dag, men då har jag tagit semester faktiskt!
Jag och några till ska till Sjökanten och lyssna på Eileen på lördag.
Risken är överhängande att jag går ut även på fredag... Ja, jag veeeet att jag är ute på krogen ofta.
Jag vet inte vad det är, men jag är fruktansvärt rastlös nu för tiden. Kan inte sitta hemma en fredag eller lördagkväll om jag inte ska jobba eller vara hundvakt eller nåt. Jag vill ut, jag vill träffa folk! Och då menar jag bara prata med folk, inte ragga!
Problemet är att party-kläderna har blivit lite uttjatade... Kanske borde skaffa mej nåt nytt...?

Inga kommentarer: