söndag 13 oktober 2013

Hemlisar och annat...

Igår var en av dom roligaste festerna ever! Vet inte när jag skrattade så mycket sist! Ulrika försökte få mej att halsa ur tetran, Anki hade med sej hallonlakrits-shot, det var lite väl gott för vissa, en hel del hemlisar kom ut, fast vi har tystnadsplikt... jag har dansat så jag har träningsvärk, jag har blivit skallad och jag har några konstiga blåmärken på benet... Jag tror det finns bildbevis på både det ena och andra men dom blir nog hemligstämplade...

2 kommentarer:

513andersson sa...

Skriver man att det förekommit hemlisar så måste man ju skriva vad hemlisarna handlar om också, fattar du väl..?
Annars så hade du inte behövt skriva det...




;)

Tina Högman sa...

men om jag skriver det är det ju inga hemlisar längre... dom är bara offentliga i vårt lilla slutna sällskap...

;-P