torsdag 19 januari 2012

Sol och bad...

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
Lämnade bilen på Ford igen, promenerade hem till ett tomt hus, bestämde mej för en liten avslappnande stund. La mej först en timme i solariet, jag har en sk solhimmel, så en halvtimme på rygg och en halvtimme på mage, sen tog jag mej ett bad i jacuzzin.
När jag kom upp från relax-rummet hade jag fått fyra sms. Två från Angelica som ville att jag skulle ringa, men eftersom jag inte ringde upp hade hon skickat ett till:
Citat: asså du måste lära dej att läsa sms när du får dom... Måste ju säja en rolig sak!
Värre var det med dom andra två... det var en kompis som verkligen behövde få ett svar från mej, jag har svarat henne men inte fått nått tillbaks, och inget svar när jag ringer och jag hoppas verkligen inte hon tror att jag bara struntat i henne... Jag hade ju stängt dörren om mej och hörde inte mobilen... 

Inga kommentarer: