lördag 20 juni 2009

Dagen efter kvällen före...

Igår var det midommar och jag kände att jag ville vara fin i håret.
Tänkte rulla upp det på spolar, så jag sprayade håret med min Thermal-active setting spray. Tyckte den luktade lite underligt, men det går nog bra ändå.
Jag rullade upp håret och blåste ordentligt med fönen.
Håret var som svinto när jag rullade ur spolarna. Det var inte såna lockar det brukar bli precis, så den frisyren jag tänkt mej funkade inte...
Jag satte upp luggen med små klämmor, hade tänkt att ha det i nacken med, men det gick INTE. Jag höll på em stund, tänkte nästan ge upp då jag kom på att jag kunde ta en sån där lång smal grej som är som en clips liksom...
Det funkade!
Nu sprayade jag håret, och det såg likadant ut hela festen!
Har tyvärr inga bilder, men kompisen tog några, jag misstänker att dom hamnar på Facebook snart...
När jag vaknade idag såg jag ut så här:




2 kommentarer:

Anna sa...

HAHAHA!!! Värre än min lugg som står rakt upp VARJE morgon! Undrar om jag står på huvudet och sover...?

Suss sa...

Bad Hair Day?? :-) Hoppas ni hade kul på festen!