torsdag 15 november 2007

Man kan ju inte va på topp jämt...

I morses skulle jag gå till jobbet.
Går ut till hallen.
Tar på skor och jacka.
Kommer på att jag glömt mobilen på bänken i köket.
Går in på tåspetsarna för att inte smutsa ner golvet.
Tar telefonen.
Går ut till hallen igen.
Ska lägga telefonen i väskan.

.....
Tittar fånigt på den.
Går tillbaka till köket.
(Fortfarande på tåspetsarna)

Angelica tittar konstigt på mej när jag lägger tillbaka telefonen på bänken och tar med mej mobiltelefonen.
-Vad gör du?
-Tog fel telefon...
Angelica skakar på huvet och går in i sitt rum.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan väl inte lägga märke till alla detaljer heller!

Anonym sa...

Jag öppnade min väska i skolan en dag för nått år sedan och det första jag såg var min bärbara hemtelefon :) Konstigt nog fungerade den inte så långt hemifrån ;)

Suss sa...

Ja de är ju väldigt lika, både till färg, form och storlek, så det är väl inte så konstigt att du tog fwl! ;-)