söndag 4 november 2007

Do you speak Swedish...?

Ja så har man då kommit hem från Gotland.
Nästan utlandet...

En av grabbarna i vårt gäng funderar lite:
-Hur långt är det till Sverige egentligen?

En något mer snabbtänkt svarar:
-En och åttio... från huvet och ner.

Detta fick han självklart kommentarer om hela helgen.
Än så länge har jag inte så mycket bilder, de flesta finns i Richys brorsas kamera, men jag lovar att lägga ut några när jag får dom!
Jag kan dock tala om att det var LERIGT! Som vanligt...
Vi kom dit på torsdag eftermiddag. Fredagen åkte vi ut till banan och kollade lite. Banan var helt torr, solen sken, det var lite kyligt.
Vi konstaterade att det var för bra för att vara sant. Vi visste vad som skulle komma.
Regnet.
Lördag förmiddag regnade det, så det blev precis som vanligt.
Ärligt talat hade jag nog blivit lite besviken om det vart ett olerigt race... Leran hör ju liksom till...!

Fast ni kan få se en bild på kylskåpet i stugan vi bodde i:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sund kost.
Lennart

Suss sa...

Ja öl är ju kaloririkt.. :-)

Anonym sa...

AHA!! Det var FASTA!! Bara flytande föda!