lördag 30 juli 2005

Så synd då...

Min favoritserie går i repris på alla möjliga kanaler. CSI, CSI New York och CSI Miami. CSI NY gick på kanal 5 nu. Bänkade mej glatt med en öl, men vilken besvikelse. Givetvis ett avsnitt jag sett. Har väl i och för sej sett de flesta, men man kan ju alltid hoppas. Fast det klart, jag kunde ju spelat smart och låtsas att jag löste fallet före CSI'arna.... Impat på grabben, eftersom han är den enda som är hemma. Min man Richy är i Danmark och kör Danmark Grand National, en endurotävling. Angelica är ute med sina kompisar. Fast det var Christoffer som sa att vi redan sett avsnittet, redan när jag var halvvägs in i TV rummet, så det hade nog inte funkat att impa på honom ändå...Jag tog bärsen med mej och satte mej vid datorn i stället. Lovade min grabb att vi skulle se snuten i Hollywood sen. Precis som om man inte sett den heller då... Kanske blir en skräck/drama på TV1000 i stället. Vi får väl överlägga lite om det. Skulle nog tippa på det sistnämnda faktiskt, om den inte är alldeles kass. Honkong/Thaiändsk film... man är ju lite skeptisk faktiskt...

1 kommentar:

Ulrika sa...

Visst är det typiskt? När man som bäst ska få se ett nytt avsnitt så visar det sig vara en man redan sett... Hoppas du fick trevligt vid datorn istället.Kram Ulrika