onsdag 11 december 2013

Hos Koffe....

Usch vilken natt jag hade. Sov jätteoroligt, drömde mycket. Vid ett tillfälle vaknar jag av att jag skriker. Morten vaknade med för den delen... Då hade jag drömt att jag var på väg i bilen, till eller från Christoffer, minns inte vilket, och rätt som det är hoppar ett stort djur ut framför bilen. Det var stort som en älg med lurvig, vit och brun päls. Såg mest ut som en hund. Oklart vad det var, men rädd blev jag och illtjöt..
Nu är jag i alla fall hos Christoffer utan att nåt hände vid hitresan. Jag fick även kompledigt några timmar så jag kunde åka lite tidigare. 
Han är rätt osocial och vill helst bara sova... Det visste jag ju förstås så jag hade en bok med. 
Läkaren som opererade honom var här förut. Allt hade gått bra med operationen. 
Nu har Koffe precis fått lite smärtlindring. Vi prövade med vanlig paracetamol intravenöst, för han mår så illa av morfinet. När det har börjat verka ska jag försöka få med honom på en liten promenad så jag kan få köpt en kopp kaffe.
 

Inga kommentarer: