torsdag 17 februari 2011

Inte många knop...

Nä, det gör man inte idag.
För en vecka sen blev Nore sjuk, i söndags blev Morten sjuk. Han lyckades ändå äta en tre-rätters i måndags, fast typ hälften av vad han brukar...
Idag var det min tur.
Vaknade upp med en stor klump i halsen, kändes det som. Hostar och håller på. Lite yr och konstig är man också. Lite feber.
Jag har haft ont i armbågen ett bra tag också. Verkar som jag fått tennisarmbåge. Hur nu det kan ha gått till, jag gillar ju inte ens tennis...
Vi har mest legat i soffan framför TV'n, vilket inte är det lättaste. Vi har inte fått våra nya soffor, vi har bara den gamla tresits-soffan. Det blir lite trångt när man ska ligga två där.
Tog Nores dator och ställde på bordet, han är ju hos sin mamma denna veckan. Kände att jag var tvungen att göra nåt annan än att blega på TV'n och tycka synd om mej...
Känner mej lagom snygg i mina röda mjukisbyxor med Ferrarilogga som jag köpte nån gång i början på 90-talet, en T-shirt med texten "Den som har mest prylar när man dör vinner" och en fleecetröja.
Det är bra med såna kläder ibland förstås, det är ingen som ser att jag inte haft nån BH på mej idag...

2 kommentarer:

Anna sa...

Den där trerätters middan såg god ut!! Bra att ni lyxar till det när ni är ensamma för det är väl inte alltför ofta kan jag tro.

Synd bara att ni skulle bli sjuka... Krya på er!

Kram!

Gunilla sa...

Krya på er, passa på att läsa, det brukar jag göra när jag är sjuk och blir uttråkad !