onsdag 14 juli 2010

Dags att gå vidare...?

Började packa lite smått idag. Finporslinet tex. Behöver jag ju inte använda innan vi flyttar. Det blev i några mindra lådor. Av erfarenhet har jag lärt mej att inte packa porlin och sånt i stora lådor...
Nu hade jag en stor låda kvar, där jag packade i lite köksprylar som inte används så ofta. Om inte annat kanske jag kan undvika att använda dom tallrikarna just nu...
Överst i den stora lådan tänkte jag ta lite lätta saker att fylla upp med.
Jag rev runt längst in i skåpen och fick fram lite aluminiumformar, plastbyttor... och två nappflaskor...?!

Ja, det är nog dags att gå vidare nu. Inse att det inte blir fler barn... För er som inte känner mej så väl kan jag meddela att mina barn är födda 1993 och 94...

5 kommentarer:

Anna sa...

Ska ni också flytta? Det ska vi med... packar lite hemma nu men har några veckor kvar.... usch vad tråkigt det är. Men det blir nog bra när flytten är över. Ska ni flytta långt bort? /Anna

Anna sa...

Hehehe... Ja nappflaskorna kanske du inte behöver ;)

513andersson sa...

-93 och -94? Då är det väl dags för barnbarn snart? Då kommer ju nappflaskorna till användning igen...?


;)

Tina Högman sa...

Anna G: Har köpt ett hus på Hovbygatan!

Anna F: Nä jag slängde dom...

C. 72: Köper nog nya nappflaskor till barnbarnen tror jag...

Gunilla sa...

Skönt, att flytta, vi ska också flytta, lägenheten belamrad med kartonger just nu, inflyttning senast 30.7...längtar !!