fredag 24 april 2009

Lite trött nu...

Har tillbringat några dar på sjukhuset i Lidköping. Inget allvarligt direkt.
MEN jag vill varna känsliga läsare att inte fortsätta läsa.

Jag har ju som en del vet ingen vidare bra mage. Går även att läsa på min hemsida om detta.

I veckan fick jag en kraftig blödning från tarmen och jag lades in på SIL. Det visar sej att det är sår i min bäckenreservoar. Jag är nu utskriven, något blekare och tröttare på grund av lite blodbrist. Jag ska äta dubbel dos med järntabletter i en månad, samt antibiotika i två veckor.

Jag har haft min mobil avstängd under dom dagarna, och det blev att himla plingande när jag satte på den förut...
En massa jobb med hemsidan i LMCK på grund av den nya motorstadion, så jag hade lite och göra. Nu går det mest runt i skallen och jag är helt slut.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ojdå! Hoppas att du kryar på dig! Du ska väl inte jobba nu?
KRAM!!

MIfflan sa...

Hu, det låter verkligen jobbigt. Sköt om dig! Jag var hemma i Lidköping i förra veckan. Åh, vad jag längtar hem.